5 Februari, Lördag

17:00
Fan va min kropp säger nej just nu. Den formligen skriker nejnejnej hela tiden.
Magkatarr igår (som visserligen berodde på hunger i kombo med alltför tighta jeans), ont i huvudet i över en vecka och nu: utslag över armar och rygg. Antingen beror det på en allergisk reaktion, och i så fall är jag allergisk mot godis så den teorin är bara befängd, eller så är det stress, vilket känns troligare. Jag är faktiskt riktigt stressad över praktiken. Faktiskt. Jag ska vara där på måndag klockan 7. På morgonen. 7! Helvete vad jag inte kommer komma upp.
I alla fall, det är mamma-helg nu, vilket betyder MAAAAAAT! Jag älskar Jenny så mycket för hennes matlagningskunskaper. Så mycket att jag skulle kunna gifta mig med henne. Om jag hade varit lebb. Och om det hade varit lagligt. Och inte äckligt.
Jag har bytt tillbaka till min plupp i näsan, ringen irriterade min näsa nåt så otroligt. Antagligen för att jag inte kunde sluta pilla i näsan. Eller så var det inte kirurgiskt stål, som det skulle vara. En kombination av det, tror jag.
Ikväll ska jag hem till Jeppe, får se vad vi hittar på. Det lär ju inte bli nåt jumjum, som mamma och uffe säger, eftersom jag ser ut som en 14-årig pojke som precis kommit in i puberteten på ryggen. Mamma sa att mina utslag ser ut som svinkoppor. Det känns inte riktigt bra.
Igår kväll slog det mig förresten att jag aldrig kommer klara 6 veckor utan Linn och resten av gänget. Susanna vet jag att jag kommer träffa, det är lika självklart som att Dracula sov i en kista. Men öhh.. nej, vi får fixa till ett knytkalas eller något. En syjunta, kanske.
Nu ska jag äta en epple (hahahahahahahh!). Adios.


Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHA :P <3

2011-02-07 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0