6 Februari, Söndag

21:27
Kanonhelg, dessvärre kommer det nog inte bli en kanonvecka. Praktikhelvete..
Jag blir bara mer och mer övertygad om att det är svinkoppor jag har, för det kliar nåt så fruktansvärt. Men när jag ser bilder på svinkoppor blir jag lite tveksam, för så ser det inte ut. Är det möjligt att ha vattkoppor två gånger? För det är så det ser ut. Som vattkoppor.
Usch, jag måste gå upp 5 imorgon bitti, för min buss går 06:18. Jagvillinte.se/helvetesjävlarvadjagintevill. Men vad ska man göra? Det är bara att ta en sista cigg, kanske en macka, borsta pliggsen, hoppa in i duschen och sist men inte minst hoppa i bingen. Ensam. Med lite tur får jag en kissekatt som sällskap.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0