11 Januari, Tisdag

18:15
Ja, visst fan är det tisdag idag alltid! Jag kom upp imorse, en sensation bortom alla världens sensationer. Men mina fina, nya rutiner jag tänkte ha, det vill säga hinna dricka kaffe på morgonen, gick i kras. Jag hamnade lika lätt som vanligt i de gamla spåren, där jag vaknar och inte hinner mer än pissa innan jag måste rusha till stationen. Och, i vanligt ordning, hade jag en låt i huvudet när jag vaknade. Teenage dirtbag var det idag, fina grejer det! Jag är riktigt spänd över att se vad morgondagen kan bjuda på.
Hmhm.. På omvårdnaden tog vi venprov, och det visade sig att jag är en naturbegåvning på att sticka hål i gummiarmar. Inte helt fel. Någon talang måste man ju ha. För sjunga kan jag då inte, om man ska lyssna på vad omgivningen har att säga.
På idrotten sparkade Susanna mig i huvudet. Inte med flit, sa hon, men jag har mina misstankar. Det gjorde inte ont eller så, men paniken över att mina ögonbryn var ett minne blott var outhärdlig. Och mina två mini-mammor, Linn och den ovan nämnda huvudsparkaren, sa att de ska bjuda mig och J på middag så att de får träffa och godkänna han. Aldrig sa jag, men sen mutade de med en halv Happy Meal. Och alla vet hur jag känner för mina cheeeeeeseburgers. Höhö.
Lunchen var kul, håltimmen var kuuuuul. Engelskan var kul, för vi behövde bara låna uno bokio (spanska skillz) och sen fick vi gå hem. Det var kul.
Sen åkte jag till Coopio och köpte hårfärg. Det var nära att en och annan sminkprodukt hamnade i varukorgen också, men sen insåg jag att pappa förmodligen inte skulle dra fram plånkan, så jag höll mig till hårfärgen.
Nu shall jag dricka lite coffee, och sen kanske jag ska få hit Towe så hon kan klippa mig. Men bara lite. Un poco, som våra vänner i Spanien skulle ha sagt. Men egentligen skulle jag behöva damma av El Skäggos rakapparat och raka av skiten. Kanske göra en liten mowhawk och färga den blå. Och när den blivit tillräckligt lång, göra som Tonyboi och använda 3 liter hårspray för att få den att stå.
Och Lotta sa precis "jädrans". Det roliga i det är att det är det fulaste ordet jag har hört henne säga. HAHAHAHAHAHAHHA.

22:42
Nu har Towetott tott tott precis gått hem. Hon klippte mig, det blev neeeejs. Hon hade med sig lite bilder, tatueringsskisser om man vill kalla det det, och hon roade sig med att rita dem på mig. Jag hade ingenting emot det för det var så jäkla skönt. Jag failade dock när jag skulle rita på henne, men det är en annan historia.
Sen slängde vi i blekningen i mitt hår, som jag för övrgt skulle skölja ur för 5 minuter sen. Om mitt hår ramlar av kommer Towe bli glad. Hon försökte muta mig med 100 spänn för att jag skulle raka av allting. Men icke sa Nicke. Medan hon färgade mitt hår gjorde jag svenskaläxan, det vill säga läste en erotisk novel. Jag blev lite besviken, den var inte erotisk för fem öre. Jojuste, vi fick se en "erotisk film" på svenskan igår. Den handlade om en trädgårdsmästare som hade sex med alla nunnor på ett kloster. Askul.
Jag langar bilder, dagen i ära, och signar ut. Slut.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

(Y)

2011-01-11 @ 21:56:18
Postat av: towe

blivande tattoogirls!!!

2011-01-12 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0