19 Januari, Onsdag

09:50
Tillbaka i skolan, efter gårdagens slappdag. Solen skiner, himlen är klar och jag är en lycklig son of a bitch. Eller något, höhö.
Igår tog jag tag i mig själv lite. Jag pluggade (som Ida sa, utan sarkasm: OJ!). Läste engelskaboken, gjorde lite på dödshjälp-arbetet och läste svenskan. Jag kände mig så duktig. Om det är så det känns att plugga kanske man ska börja göra det. Eller? Det ska ju tydligen gagna en på fler än ett sätt.
Idag ska vi på studiebesök på nåt hem för utvecklingsstörda, roligt värre. Efter skolan ska jag ut på en rask promenad med Towe, men om jag känner mig rätt lär den inte bli särskillt rask, sen ska vi hem och dricka o'boy med skolböckerna uppslagna på bordet. Eller, om jag känner oss rätt, i soffan framför Föräldrafritt.
Imorgon ska jag till Stinsen med mamma, och sen ska jag äta där. Intressant, jag vet. Uhm.. i helgen ska jag se Paranormal activity 2, och två år framåt kommer jag ha svårt att sova.
Nu har jag rarre, adios mi amigos!

10:37
Över till ekot: Chris O'Neill och prinsessan Madeleine verkar ha något på gång. De sågs på en fest i stockholm, och verkade bara ha ögon för varandra.
En sköterska på Danderyds sjukhus spritade händerna i vanlig ordning när plötsligt hennes ena hand och underarm fattade eld. Hon kom undan med några blåsor och ett fåtal ärr. Troligtvis uppstod branden av statisk elektricitet i kombo med spriten.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vem ska du se P A 2 med ???? :)

2011-01-19 @ 10:29:07
Postat av: Linn

Tack för informationen! :P

2011-01-19 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0