29 Januari, Lördag

12:57
Nu var det ett dag sen jag slängde in ett inlägg. Tror jag. Det är i alla fall vad folk säger, höhö. Och eftersom jag har lite extra tid innan jag ska göra något vettigt, typ sådär 2 dagar, tänkte jag att jag kunde slänga in några rader.
Igår hade jag en dålig dag, en riktigt usel dag. Jag var arg, ledsen och rastlös - på samma gång. Satt på precis varenda lektion med Lars Winnerbäck i hörlurarna. Han och allt annat tog mig på en liten nostalgitripp längs år 2009, ett år jag önskar att jag bara kunde radera. Jag trodde att jag hade kommit längre bort från det än så, men jag antar att det alltid kommer finnas där.
Towebove kom över på kvällen och gjorde min dag. Vi kollade på Eclipse och Towe sa "jag skulle inte ha något emot att spela Bellas roll" ungefär 20 gånger. "Nej, inte jag heller" svarade jag varje gång.
Sen bakade vi niggerballs, som blev så misslyckade att vi inte ens åt dem. Hur misslyckas man med det? tänker ni säkert nu. Svaret är att man inte har något havregryn hemma, och använder rågsikt istället.
Efter det lyssnade vi på depplåtar och kollade youtube-klipp. Med andra ord; både skratt och serious moments. Som det ska vara.

Pappa har börjat med en ny grej; att peta på mig när jag inte gör som han säger, eller när jag svär. Högst irriterande, och inte ett dugg roligt, som El Skäggo verkar tycka. Det kan vara för han kommer ifrån blådåreland, där det är fullkomligt normalt att peta på folk när de äter. Det är det inte. Och det påpekade jag för honom också. Jag sa "Pappa, det är inte okej att peta på folk när de äter." Då sa han att han inte brydde sig om att vara normal. Nej tack, det behöver du inte berätta för mig, för det vet jag redan.
Nu är frågan om jag ska hoppa in i duschen. Jo, det ska jag. Snart. Jag ska till J vid 4, såå.. Ja. Hello duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0