3 Januari, Måndag

14:39
2011. 2-jävlatusen-11. That's some good shit, man.
Nyår var.. jag tänkte skriva galet, men det hade varit att ljuga. Galet för ett seniorsparty för 70+are, men för att vara 17 år var det rätt chill.
Jag åt middag hemma med Mammi och Uffe, sen drog jag till el station och träffade Casandra, och tillsammans drog vi till Grecia. Minglade lite (hahahah) rökte och årets första kyss fick jag av ingen annan än Casandra.
Runt 1 drog vi till bussen, för vi kanske eller kanske inte skulle till Helenelund. Vid stationen, medan vi väntade på ett beslut, träffade vi en liten gosse som Cassi verkade försöka ragga upp. Men han var bög. På riktigt bög. Det var kul. Trés amusant.
Sen drog alla, men jag träffade J. Och jag träffade honom i lördags också. Och jag ska träffa honom idag. Som jag sa, that's some good shit, man.
Och nu läste jag lite kommentarer som har trillat ner i korgen medan jag varit borta. Jag blev lite rörd av Linn och Susannas kommentarer, det känns lite som att någon har fångat en kanin till mig. Om jag hade varit en räv, vill säga, då hade det känts så.

19:57
Jag är uttråkad bortom uttråkningarnas gränser och sen lite till. Riktigt uttråkad, med andra ord. Jag träffade inte j idag, istället skulle jag hänga med Towe och Krista men Towe är lat. Lat, lat, lat. Och medan hon velar fram och tillbaka känner jag för att göra något kreativt. Tyvärr är inte jag en väldigt kreativ person, så jag ska öppna min bok istället.

Kommentarer
Postat av: Linn

gillar din förklaring med räven och kaninen :P

2011-01-03 @ 17:37:30
Postat av: Malin

ja vafan, man måste ju vara lite påhittig om man ska stanna på toppen! :D

2011-01-03 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0