20 Juli, Onsdag

15:01
Verkar som att det var ett tag sen jag uppdaterade, eftersom Towe tjatar på att jag ska göra det, Becca säger att det ekar i min blogg och Cassi meddelar att jag lever på sin blogg.. Jag som tyckte att jag uppdaterade bara häromdagen. Tydligen inte!
Hmm.. förra veckan var jag ensam hemma, galet skönt om jag får säga min mening. I alla fall i 3 dagar, sen började jag sakna pappa. Men det gick bra ändå. I slutet av veckan hade jag dock ingen fantasi över till matlagningen, så jag stekte paprika och champinjoner. Jag fick en bodybutter av pappa och Lotta när dom kom hem för att huset stod kvar. Det är vad jag kallar bra föräldraskap!
I söndags när dom åkte tillbaka till landet hänkade jag, kände att jag behövde få komma bort ett tag. Det var.. skönt, på sätt och vis. Förutom att 80% av alla som var på landet tjatade på mig att jag skulle ta en cider, ta ett glas vin, och "vill du inte ha en irish?". Jag tog en cider och ett halvt glas vin, sen somnade jag framför damernas vm.
Dagen därpå åkte vi till Thuns, jag köpte en skeeetasnygg kofta som jag hoppas att Towe inte lägger vantarna på. Hem till stugan igen, spelade lite yatzy (behöver jag säga att jag vann alla gånger?), sen åkte folket hem, vi som var kvar åt köttbullar, jag somnade i soffan, vaknade och åt lite kräftor, spelade plump (och kom tvåa, fast det var första gången jag spelade det) och sen var det bingen.
Åkte hem igår med en påse fisk som jag kokade till Caspian på kvällskvisten och han bet mig, först i handen, sen i armen och till sist i benet. Det gick bara hål på armen och handen, och jag tackar Gud för att vi har avmaskat honom så jag slipper drabbas av något så spännande som hakmask. Som man för övrigt kan dö av. Tror jag.
Idag kanske jag ska träffa Frida, Emelie och deras respektive. Ska försöka få med Jesper så jag slipper känna mig som reservdäcket till en gammal Opel, men det ser inte ljust ut.
Nu har jag uppdaterat, braaa va?

Kommentarer
Postat av: casandra

Mycke bra!

2011-07-21 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0