24 Juli, Söndag

21:05
Kollade på klockan nyss, fick världens chock när jag såg att den var över 9. Trodde den var runt 5, jag åt liksom lunch för bara någon timme sen. "Shieet" tänkte jag då och började med middagen. Det blev paj. Hallon/blåbär/björnbär/lingon-paj. Jag hade typ 3 av varje, så det fick bli en mix.
Idag fyller Uffe år, jag har inte ringt och grattat honom än. Kanske ska göra det.. 47 tror jag att han blir, grattis till honom!
Idag har jag för övrigt inte gjort ett jota. Tuggat mig igenom ännu en säsong av Grey's, druckit tonvis med kaffe och mimat till Fronda framför spegeln. Rätt lugn dag.
Förresten kommer Towe hem idag, och jag bah "sorry norrland, men jag tar tillbaka min bästa vän nu!" Har ju för tusan inte träffat kvinnan på över en vecka, inte så konstigt att jag äter paj till middag!
Och nu märkte jag att min ugn låter lite som en jetmotor, och det är förmodligen inte bra. Inte bra alls tror jag att det är, faktiskt. Det skulle inte förvåna mig om den gick sönder nu, för allt i det här huset går sönder. Idag hoppade ena vagnen i diskmaskinen ut, jag bah ooooooopsi!
Igår träffade jag för övrigt min karl, det var trevligt. Vi bakade en paj. Äppelpaj dock, därför gjorde jag inte det idag. Det är viktigt med lite variation!
Förresten är Becca sjuk i huvudet som tycker att det är hysteriskt roligt att Adam Tensta har gjort den låt som heter nånting i stil med "Scared of the dark". Sjuka unge..
00:39
En garderobutrensning beställes! Har hållt på i cirkus 2 timmar nu, och inte kommit mer än halvvägs. Slängt en IKEA-kasse med kläder. Massa gamla jeans med hål i hela skrevet.. Nu behöver jag MASSA nya kläder för jag har inga kvar. Blev dessutom attackerad av både spindlar och tvestjärtar på kuppen, men jag bah went all ninja on their asses.
Mina kläder luktade dessutom fett mysko, lite instängt sådär så den här veckans projekt kommer bli att tvätta om allting. Har tvättat två maskiner nu, men det räcker inte. Inte på långa vägar.. Imorgon eller på tisdag, beroende på när far min tänker komma hem från götet, ska jag fråga honom om vi kan åka och köpa jeans.
Nu är jag skithungrig, paj är visst inte så mättande som man kan tro.. Så jag ska steka lite champinjoner, ta ett sista blussyblussy, borsta pliggsen och sen sova.

Kommentarer
Postat av: casandra

HAHAHAHAHAAH okej det var lite kul. det där med tensta ..

2011-07-24 @ 22:39:54
Postat av: maja

Aaaw du kunde gett kläderna till mig!

2011-07-25 @ 00:55:10
Postat av: Malin

Jag har inte slängt dom än, Lina ska få kolla igenom dom men sen kan du få ta det du vill ha :)

2011-07-25 @ 18:34:05
Postat av: maja

Yay!

Säg till:>

2011-07-26 @ 15:34:43
Postat av: Becca

HAHAHA, jag är inte sjuk någonstans. Jag är frisk som en nötkärna!

2011-07-28 @ 11:40:28
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0