6 Juli, Onsdag

00:00
Tjena homies, Molle G is in da houseee! Nej, fy fan, det där var både lame och osant. Jag sitter faktiskt på altanen. Varför? Jo, för vi har inget internet inne, men det har vi på altanen. Kanske för att jag snålåker på grannens nät.. Jag är helt enkelt för lat för att plugga in det mobila bredbandet i min dator, för då måste jag koppla från det från pappas först. Det är ett tufft liv jag lever, javisst är det det!
När jag gick ut möttes jag för övrigt av ett högt hoande, som jag trodde kom från en uggla, men det var bara Caspian som bestämt sig för att skrämma skiten ur mig. Han lyckades. Han är en riktig jävel, han. Och jag som gav honom fick idag. Här kan man snacka om otacksamhet!
På tal om otacksamhet, Towe slog mig idag. Jättemycket, och helt utan anledning. Och hon fick ta en macka.. Vad är det med folk egentligen?! Jag ska sluta ge dom mat, då kanske jag slipper bli brutalt misshandlad i mitt egna hem.
Och Jesper var också grinig idag, för han blev bannad från cs. Han pepprade headshots på sina teammates. Två gånger. Och det gick givetvis ut på mig, fast jag sjöng "sudda bort din sura min" för honom. Och så blev han jättearg på MIG för att jag råkade säga att han fick skylla sig själv, vilket var sant. Men jag verkar vara allas syndabock nuförtiden.
Nu ska jag sova, för jag ska faktiskt upp tidigt imorgon! Måste köpa present till far min, men vad jag ska köpa är ett mysterium. Kanske en synundersökning, det skulle han behöva så att han inser att läsglasögon från OKQ8 á la 15 kr/styck inte kommer fixa hans synfel, trots att han har två par på sig. Jaaaja, det löser sig. Towe ska köpa till sin padre också, jag kan härma henne ifall det krisar sig. Natti!

17:06
WOOP WOOP, TOWE HAR KIRRAT KÖRKORT! Idag är en stor dag, det måste sägas. Jag har fått en egen chaufför. *Glädjetårar*. Hahah nej, men grattis to you, mein fruende!
Och nu till något mindre roligt: enligt pappas donna är det MITT fel att det inte finns något kaffe hemma, eftersom jag inte skrev upp det på handla-listan när jag öppnade sista paketet. Varför gjorde jag inte det då? Jo, för att mina handla-listor ALLTID ignoreras, vilket gör att jag får leva mitt liv utan livsviktiga saker, som tamponger och apelsinjuice. Och bröd. Varför ska jag då skriva upp kaffe på listan?! Jag personligen tycker att de vuxna i huset ska ha koll på när kaffet börjar ta slut och köpa nytt, speciellt när de var och handlade IGÅR!
Subba.

Kommentarer
Postat av: Linn

weeeeehoooo! :P

2011-07-08 @ 09:24:23
Postat av: c

UPPDATERA!

2011-07-17 @ 14:37:31
Postat av: casan

/casandra

2011-07-17 @ 14:37:42
Postat av: Becca

det börjar eka lite här nu känner jag

2011-07-18 @ 02:40:12
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0