1 Juni, Onsdag

16:33
Länge sen jag slängde in en rad här, märkte jag nu. Kanske dags att göra en snabb update, men jag är lite som Cassi; jag glömmer allt i princip innan det har hänt.
Idag kom jag inte upp, klockan ringde av någon anledningen inte. Eller så ringde den, och jag försökte gömma den för att slippa ljudet. Det skulle förklara varför batteriluckan satt fast i min rygg när jag vaknade, och resten av mobilen låg under kudden. Behöver jag säga att jag inte gick till skolan? Förmodligen inte. Istället tog jag en välbehövd dusch, och sen latade jag mig i soffan. Tränade lite på eftermiddagen (20 armhävningar är visst träning!) och sen tyckte jag att jag förtjänade att ligga i soffan i 2 timmar och läsa. Hade tänkt pallra mig ner till solariet också, men det var sol och då kändes det onödigt. Men varje gång jag gick ut för att sola försvann den. Irriterande, ja.
Ikväll ska jag väl göra ett nytt försök. I gotta get my tan on, som jag sa till Towe tidigare idag.
För övrigt så HATAR jag Jerry Springer. Det går på tv nu, och pappa sitter och asgarvar. JAG HATAR SKITEN!

19:47
Precis hemkommen från grillen. Skönt, fast de bästa solarierna var upptagna så jag fick ta ett av de gamla, som ska vara "bra solarium". Inte visste väl jag att det innebar att det varken fanns fläkt eller musik. Det var ganska frusterande efter att ha legat där i 10 minuter och veta att det var 10 kvar. MEEEEEN, som sagt; gotta get my tan on. (Jag kan inte sluta säga det, jag kan verkligen inte! Det är alldeles för klockrent för att jag ska kunna sluta.) Köpte nån sån där kräm som gör att man blir brunare, tror fanimig att det funkar! Idag: kräfta, imorgon; pepparkaka! Dock svettades jag av krämen, och istället halkade jag runt i den i det där lilla utrymmet som en manet bland.. andra maneter.
Och mina hörlurar pajade idag, INTE OKEJ! Och igår fick jag mitt studiebidrag som check, fast jag varit på banken och fixat det 2 gånger redan. Det är ju sånt som kan göra en riktigt förbannad. Jag var två sekunder ifrån att riva sönder checken när jag öppnade kuvertet, men som tur är har jag lärt mig att kontrollera min ilska. HÖHÖ.
Nu ska jag smörja in fejset med aloe vera, sen ska jag fortsätta läsa! Fast innan det ska jag ge mina fossingar ett litet bad. Eller kanske tvinga med pappa upp till el coopio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0