17 Juni, Fredag

22:54
Sommarlovets första dag, och den har jag ägnat på det kanske för många (men inte för mig!) tråkigaste sättet som finns. Jag har städat. Inte bara mitt rum, utan även min garderob, Linas rum, tvättstugan och "korsningen" mellan alla rum. Hallen, om man vill uttrycka det så. Ojojoj, så jag har slitit! Jag har dammsugit, slängt saker och skurat golven. SKURAT! Vem gör sånt egentligen? Typ min mamma, men vem mer? Nej, precis. Helt sick! Jag har dessutom tvättat mina sängkläder, och jag märkte att jag har höjt mig på äckelskalan ett par steg. Jag tvättade mina lakan för kanske 1,5 månad sen, och jag kände att jag egentligen inte behövde tvätta dom idag men jag gjorde det ändå.. Hos mamma byts sängkläderna seriöst en gång i veckan. Hur ofta ska man byta egentligen? Jag personligen känner att en gång i halvåret är lagom, men när det kommer till hygien är jag ibland lite lost.
Skulle passa på att rensa min underklädeslåda också, men jag kom fram till att jag älskar alla mina trosor så jag kunde bara slänga 2 par. Och BHar.. fast jag inte kunnat ha de flesta på x antal år kunde jag inte slänga dom. Men jag möblerade om lite, så nu har jag i alla fall lagt undan dom. Duktig chey!
Efter att jag städat kom Towe hit, vi degade framför tvn med zoo-apor tills vi kom på att vi kunde träna. Sagt och gjort, vi körde en fyspass som hette duga men avbröts mitt i av att katten som suttit uppe på grannarnas tak i 3 dygn spolades ner med vattenslang av brandkåren. Vi såg det inte, men Lotta blev som en halshuggen höna. Hon irrade omkring på altanen och utbrast "asså shit" med jämna mellanrum. Jag vet inte om katten klarade sig, men eftersom det här är det största som har hänt på Timotej sen vi fick vår första invandrarfamilj för cirka 5 år sen så lär man ju få höra det.
Igår träffade vi för övrigt på en saknad liten filur, nämligen Cassi. Hon var helt lost som vanligt och såg ingenting. Det är skönt att veta att vissa saker alltid kommer förbli desamma!
Imorgon ska jag träffa Jesper, på söndag blir det träning och på måndag blir det faktiskt också träning. Den ni! Och nu, mina kära vänner, ska jag sova. Natti!

V kör en bild på min älskling Gerard, bilden är tagen av Sannapannas kusin under konserten den 18e mars. Så grymt!

23:11
Det är sommarlov, klockan är 11 på kvällen och jag tänker sova?! Herregud, vad har hänt med mig? Nej, det går inte för sig. Jag ska minsann vara vaken ett par timmar till, jag!

23:19
Nej, ny plan: jag tar en macka och sen hoppar jag i bingen.
Och jag kom på en sak nu, så jag drämmer till med ett P.S! och hälsar att det idag är 15 månader sen jag skar mig. Wohoo och tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

15 månader!! Grymt Malin!!! <3

2011-06-19 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0