6 Juni, Måndag

20:55
Yoyoyo! Allt är bra med mig, in case att någon undrade liksom. Har precis duschat, det var skönt. Fick schampoo i ögat, det var mindre skönt men jag har börjat vänja mig vid det nu. Nästa steg blir att lära mig lägga kajal utan att lipa.
SÅÅÅÅ, svenska flaggans dag idag då.. Hur jag har firat det kanske ni tycker skulle vara spännande att veta, men om sanningen ska fram har jag inte firat den alls. Jag vet, fy på mig. Istället har jag legat i sängen och degat med Jesper. Lirat lite cs, vilket det visade sig att jag äger på. Nja, kanske inte äger. Men jag var inte pinsamt dålig i alla fall. Lite halvkass sådär. Kollat på trailern till Breaking Dawn ett x antal gånger också, tills Jesper lessna och typ stängde av datorn. Kan inte säga att jag klandrar honom dock..
Nu ska jag berätta vad jag fick veta igår! Min farmor, som fyllde 88 barre igår, spöade skiten ur en tjej när hon var ung. Det trodde jag inte om henne, men nu vet vi varför pappa är som han är. Vi var för övrigt hos tantalonan igår och åt, jättetrevligt. Eller inte.. Dagens goda gärning, som Ia sa.
Efter det drog jag till Jesper och firade hans låtsasmamma som fyller år idag. Träffade lite av hans släktingar, åt världens godaste cheescake och sen kollade jag och han på Priest. Helt okej film, hade önskat lite mer action bara. Den är nog sjukt bra i 3D dock.
Nu ska jag ta och försöka leta upp något ätbart, och sen ska jag kolla på Breaking Dawn-trailern 1000000 gånger till. Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra att du börjat uppdatera brääääää

2011-06-06 @ 22:47:21
Postat av: Susanna

GO HARRIET, GO!

2011-06-07 @ 10:02:45
URL: http://twitter.com/#!/susannalena
Postat av: casandra

sv; ja e stenpå!

2011-06-12 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0