31 Mars, Torsdag

20:33
Um.. Jag har inget att säga, annat än att jag är RASANDE. Nja, inte riktigt rasande, men jag är ARG. I alla fall lite irriterad. Varför vet jag inte. Kanske för att min jacka gick sönder samma dag jag fick den och jag inte kan byta den eftersom det inte finns en enda sån jacka kvar i hela stockholm och jag har verkligen ingen större lust att dra till Karlstad för att de kanske har en där, eller för att jag måste gå till banken och hämta ut mina pengar, eller om det är för att jag är så gammal att de inte ens leggar mig på vivo. På VIVO! Det är illa, där leggar dom 25-åringar som ska köpa redbull, men inte en nybliven 18-åring som skulle kunna vara 16, som ska köpa cigg. Mon dieu!
Eller kanske för att jag skrev ett jättelångt inlägg och det bara försvann. Helveteeeeeeeeeeeeeee.
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, jag har mest hängt med Towe. Igår gick vi till Vivo och köpte glass, sen såg vi på Despicable me, eller Dumma mej som den heter på el sueco. Underbar film, jag ger den 5 getingar. Idag kom Towe över igen och jag skolkade från den enda lektionen jag hade idag (jag vet, fyyyyyyy). Hon lagade mat till mig och sen länsade hon min garderob på lite smått och gott. Min garderob, som för övrigt var nystädad. Var, i imperfekt. Nu ligger kläder upp och ner och på fel plats och gud vet vad..
Imorgon ska jag hem till min mor, men innan det ska jag försöka samla ihop tillräckligt med kraft för att ta mig in till stan och försöka byta min jacka. Fungerar inte det får jag dra fram superlimmet. Eller symaskinen. Fast egentligen BÖR mitt symaskinskörkort dras in för alla tygers bästa. Så det lutar åt limmet. Även om jag limmade fast fingret på kinden sist jag använde lim. Till mitt försvar var jag full då, och det var egentligen Linns förtjänst, men... ja. Don't drink and glue, är mitt råd till er.
Nej fyyyyyfan, nu ska jag kamma katten, så jag kanske ger fan i mitt eget hår, för idag åkte saxen fram och det är en smula ojämnt och skitfult. Det sorgliga i det är att det ser bättre ut än det gjorde innan. Och jag gick in i dörrkarmen idag och fastnade med tröjan så den gick sönder. Det känns lite som att El skäggo uppe i himlen vaknade på fel sida imorse. Det kanske är bättre imorgon, då kanske han kastar ner en trisslott på mig och gör mig rik. Eller så kanske han ger mig Gonorré. You never know.
Jag hoppas i alla fall att ni tjatmajor, det är du Towe, som tjatat om att jag ska uppdatera är nöjda nu. Jag hoppas att ni (du) gör samma sak snart, din late jävel. Adios!

Kommentarer
Postat av: Linn

(Y) inte mitt fel med limmet!

2011-03-31 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0