4 Mars, Fredag

13:38
Sjuk idag och igår. Hela veckan egentligen, men har bara varit hemma två dagar. Sov till 11:50 idag, galet skönt. Bortsett från att jag vaknade av en hostattack som hette duga.
Har väl egentligen inget att skriva.. Och jag minns inte riktigt vad jag egentligen har gjort. Tyckt synd om mig själv, mest.
Imorse när jag vaknade hade jag ingen röst, det blev bara en viskning när jag försökte prata. Det blev rätt pinsamt när jag skulle ringa och sjukanmäla mig, jag lät nog som en pervers busringare. Men min Gollum-imitation blev äntligen fulländad.
Häromdagen bestämde jag mig för att det var dags att jag och mitt svarta underhår gick skilda vägar. Nu har jag mött en fin ginger till underhår (nja, lite mörkare), men det är bara en reboundförhållande. Snart hoppas jag på att stöta på en riktigt snygg blondin som jag kan stadga mig med.
Mitt hår kommer hata mig. Mer än det redan gör. Men det är ju så ibland. Jag tror att jag ska färga det idag innan jag går till mamma. Ja, det ska jag.
Annars.. praktiken går bra, allt går bra. Pengar på kontot, mer kommer snart. Livet är bra. Härlig känsla. Lyckelilycka. Nu ska jag kolla på Oprah. Smell ya later.

21:07
Sitter bänkad framför Let's dance med ett glas rött. 5000 vuxenpoäng till mig, javisst. Det är nästan lite för vuxet för min smak. Fast jag har inte ens börjat smutta på vinet.. Towe tycker att jag ska byta kanal för Let's dance är tydlignen fjollerier, men det tänker jag icke göra. Speciellt inte med tanke på att hon inte ens är här.
Håret blev bra, men under färgningen blev det först brunt och jag fick lite småpanik. Sen blev det lila och jag fick storpanik och sprang runt i köket som en halshuggen höna. Men det blev inte lila, utan ljust. Det blev inte gult heller. Det känns lite mysko att inte ha gult hår, det måste jag få erkänna. Men det är bra mysko.
Jag och Mamsen drog till stinsen efter maten. Medan hon köpte nånting sprang jag och köpte hennes födelsedagspresent, och sen köpte jag en jättesöt kofta. En leopardmönstrad, det ska bli spännande att se folks reaktioner på den.
På väg ut till bilen ringde Susanna och sa att hon kunde kirra biljetter till MCR för 300 spänn. Taget, sa jag, så om 2 veckor från nu står jag i Globen och ser min älskling live för första gången. Sweet. Gud, va jag älskar Sussi. Hon fixar verkligen allt. Pusspuss på dig!
ÅHÅH, jag ägde just Towes lilla rumpa så hårt att det nästan är sorgligt. Hon sa att jag inte hade nämnt henne nånting i bloggen idag, och jag hävdade att jag hade gjort det. "Nej" sa hon, och jag citerade mig själv: "'Vad jag har gjort i veckan skulle inte ens intressera den mest sorgliga av människor.' Det är du, Towe." Nu kan hon inte säga annat än att jag är dum, hahahhaahah!

Gammal bild, förvisso. Men han var sötare på den tiden.

Kommentarer
Postat av: Linn

äntligen uppdatering ;)

2011-03-05 @ 11:27:53
Postat av: Susanna

Håller starkt med föregående talare!

Jag älskar dig också Mallan (?) HAHA! Pussar! :D

2011-03-05 @ 13:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0