15 Maj, Söndag

18:58
Jag har varit borta en hel helg och inte en jävel har kommenterat, vafan är det här? Man blir ju faktiskt förbannad. Antar att jag borde vara van vid det här laget. Men det är liksom lite svårt att tänka sig att ingen har något att säga om mina failningar. Jaaaaaaaja.
Helgen har varit hur kul som helst. Eller njaa.. inte jättekul. Men ganska kul. I fredags drog jag till el bankio efter skolan, tog typ en halvtimme där och sen drog jag och Towe till Sollentuna C där jag köpte ett par grymt härliga brallor. Såna där harembyxor ni vet, som man ser folk ha och tycker att det ser bra ut men tänker att man själv nog aldrig skulle passa i. Såna köpte jag. Rebbe köpte såna i veckan och jag blev faktiskt lite avundsjuk för jag ville också se sådär härligt avslappnad ut, så jag köpte ett par jag också. Ser helt okej ut, men skulle ett barn gå bakom mig är jag rädd att mitt arsle skulle orsaka en liten solförmörkelse för den lilla stackaren. Köpte ett jättefärgglatt linne också, eftersom jag och Jesper skulle på skiva där temat var just färgglatt. Vi gick dock aldrig på skivan. Vill ni veta varför? Han hade glömt sitt leg. Och när märkte vi det? När vi var i stan och skulle föra på Dovas. Jag skrattade så jag höll på att pissa på mig. Det hela slutade med att vi drog hem till mig och sov. Vaknade 7 på morgonen av att han nös på mig. Alltid uppskattat med en dusch på morgonen, inte sant?
Gick hem till mamma runt 6, själv. Jesper skulle käka kebab. Towe kom över och vi kollade melodifestivalen. Lackade på alla polacker som kompisröstade, och på Danmark/norge/island som inte gjorde det. När det var dags förr ryssland att shaka loss på scenen sa jag "Han ser ut som en T-bird. Nej, som en som vill vara med i T-birds, men som blivit kickad". Vilket Jenny skrev på facebook, men det var jag som sa det. Jag kan ha utbristit "hoppas Fritzel får tag i dig!" när Österrike röstade och gav oss 3 ynka poäng. Men tredje plats är inte helt fel. Bra jobbat, Saade.
Idag var jag på Stinsen, köpte ballerina och jeansjacka. Och hårfärg. Fint skit.
Nu är Towe här, så vi ska väl pallra oss till tvn och vara sociala. Hejpaaaa!

Kommentarer
Postat av: Beca

Dina failningar gjorde min dag, hahaha

2011-05-15 @ 21:31:34
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0