23 Maj, Måndag

13:07
Kul att jag vaknade 4 imorse av att det kändes som att någon slängt in en handgranat i magen på mig. Ännu mer kul att jag låg på köksgolvet och grät av smärtan och inte kunde ställa mig upp. Fyfan. Jag måste säga att jag var ganska jävla livrädd, och jag kunde inte väcka pappa heller för jag kunde inte fram ett ljud. Han kom dock ner efter ungefär 45 minuter, och han var rädd att det var blindtarmen (ända sen Becca opererade bort sin har alla här hemma blivit en aning paranoida), men han gav mig nån brustablett som smakade anus men den hjälpte. Pappa sa att vi skulle hålla koll på min mage, och då skrek jag något i stil med "JA, DET ÄR VÄL LITE SVÅRT ATT GLÖMMA BORT DEN, ELLER HUR?!".
Det blev hursomhelst ingen skola för mig (Surpriiiise!), jag vågade inte utmana ödet. Det är knappt så jag vågar gå till köket och göra kaffe, det känns som att det onda kommer komma tillbaka då.
Och för övrigt är vårt vatten avstängt för ventilerna ska bytas. Det är ganska jobbigt, kan jag berätta.
Ska dra lite snabbt om helgen; i fredags åkte jag hem till Linnea där det vankades tysk fest. Vi hade hur kul som helst, vi åt korv, dansade, spelade fotboll och kubb, kollade på Wallander.. På fotbollen gjorde jag dock något som skulle likna en glidtackling, men som egentligen kanske var något annat.. Jag har iallafall fortfarande ont i baken. Men det är väl så, man måste offra sig lite för att nå segern. Nu offrade jag mig i och för sig för förlusten, men det är inte illa det heller.
I lördags åkte jag till Jesper, vi gjorde absolut ingenting till typ 8 när vi drog in till stan och mötte upp Towe, Åsa, Max och Filip. Var en stund på Sjätte tunnan (?) och sen drog vi till Medusa, där musiken spelades så högt att man knappt hörde sina egna tankar. Och inte fan kunde de göra Sex on the beach där. Jag är glad att jag inte betalade för skiten. Towe haffade en liten skånepöjk, en riktigt trevlig sådan också. WOHOOO, way to go, Totts!
Jag och Jesper kom hem runt 3, sov till halv 3 på söndagen. Skönt.
Nej, nu ska jag försöka slänga ihop lite mat. Det vill säga, hämta vatten till pasta i badkaret. Greeeat..

<3

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAH (Y) lycka till med magen dåååååååå!

2011-05-23 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0