24 Maj, Tisdag

18:37
Kul dag i skolan idag, jättekul verkligen. NOT. Förutom att Linn hissade upp Sophias saker i taket på idrotten hände det absolut ingenting alls. Och vad har det en tendens att leda till? Mja, att lilla Malin impulsköper saker online. Och så blev det även denna gång.

Så snyggt! Har faktiskt kikat på ett sånt ett tag nu, och så bah wooow, hittar jag det för bara (!) 200 pix. Sweet säger jag, aj säger min plånbok. Vad som suger anus är att det inte kommer levereras förrän den 20e juni. Så att bära det på skolavslutningen kan jag glömma, men kräftskivan däremot, ojojoj då jävlar!

18:47
Frågan är om inte detta också skulle trivas väldigt bra i mina ägor? Jag tror nog det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0