4 Maj, Onsdag

10:34
Som lovat har det tagit ett tag för mig att få arslet ur vagnen och uppdatera. I'm a man of my words, eller nåt. Nej, men jag har helt enkelt inte pallat. Det har varit rätt mycket på sista tiden.
Tiden i Hede var i alla fall något jag kommer minnas LÄNGE. Så jävla underbart. Vi bakade tunnbröd, vilket faktiskt är svårare än man kan tro. Det är inte bara in i ugnen swoff swoff, nej förfan man måste vända bröden också, och borsta av dem och grejer. Inte en helt enkel uppgift, men kul som fan. Vi gjorde kolbulle också, för det hade Towe tjatat om. Sjukt gott, smakade lite som potatisbullar.
Vad gjorde vi mer? Ja, det ska jag tala om! Vi drog ut på "krogen" med Max och hans kompisar. 3 tjommar frågade mig om jag ville "följa mä hem te kåkn". Trevligt värre, men jag avböjde alla gångerna. På Orren, som krogen hette, började Åsa bråka med nån jävla lirare som till synes verkade ha blivit uppfostrad av järvar, och mitt i bråket kom Towe som en jäkla blatte och sa "Hallå, vet du vem jag är?". Behöver jag säga att det blev helt tyst tills någon sa nej? Hysteriskt roligt.
Towes päron ska dit snart igen, ska försöka övertala Towe om att vi ska hänka då. Jag är så jävla le på Stockholm så det finns inte. Norrland är var jag kommer ifrån, i norrland ska jag dö. Japp. Nu är ju jag dock inte från Norrland, men ni hajar principen. Jag har ju norrländska rötter i alla fall. Alltid någe.
Nu är det så att jag inte kan ta bilderna från fb, så den som vill se vad som hände i gamla goa norrland i bilder kan ju kolla där. Höhö, jajävlar sörru!
Igår var jag för övrigt på bio med Susanna, vi såg Water for elephants. Underbar film. Robert Pattinson är underbar även som polack. Det är sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0