16 Mars, Fredag

19:11
Hallo. Tänkte mest bara meddela att jag lever och att jag gör fredag hos mamma. Det känns dock inte som fredag, eftersom det var ett bra tag sen jag var inom Gulags intetsägande väggar. Har helt enkelt inte varit i skick för det, om man säger så. Kallsvettningar som avlöser värmevallningar, feber titt som tätt, huvudvärk och nu det senaste; ryggont. Men som jag sagt tidigare, det är bara mitt liv i ett nötskal.
Har hjälp Totts lite med hennes byrackor, eftersom hon är mer handikappad än vad jag är. Och för att jag av någon anledning fick för mig att jag tycker om att promenera. Ack, vad jag bedrog mig! Att gå med en är okej, men tillsammans är de som två vilda bestar. Vad man inte gör för sina vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0